از پیاده روی صبحگاهی یا دویدن در فضای باز خودداری کنید

از سفر با موتور یا با پایین بودن شیشه ماشین خودداری کنید. با انجام این کار، ممکن است بیش از آنچه می دانید دود و آلودگی را استنشاق کنید. در عوض، با وسایل نقلیه عمومی یا خودروی شخصی سفر کنید.

صدای بورس - مهراز حبیبی؛ در حالی که پیاده روی صبحگاهی یک ورزش سالم است، پیاده روی در تهران می تواند بسیار مضر باشد. ورود خودروهای سنگین در اواخر شب در اتوبان ها و بزرگراه ها به این معنی است که هوای صبح دیگر تازه نیست. بنابراین، شما باید به جای رفتن به فعالیت های خارج از منزل مانند پیاده روی صبحگاهی و ورزش های باغ، ورزش های سبک را در داخل خانه انجام دهید.

ماسک ضد آلودگی تهیه کنید

استفاده از ماسکی که می تواند ذرات PM۲.۵ را فیلتر کند می تواند تا حدودی از شما در برابر آلودگی هوای بیرون محافظت کند.

خانه خود را تهویه کنید

در حالی که آلودگی هوای بیرون نگران کننده است، آلودگی هوای داخل خانه می تواند تهدیدی بزرگتر برای سلامت و رفاه ساکنان باشد. بنابراین توصیه می شود خانه خود را با باز کردن درها و پنجره ها و استفاده از اگزوز فن ها تهویه کنید.

چند گیاه داخلی تهیه کنید

گیاهانی مانند آلوئه ورا، نخل آرکا، پیچک انگلیسی و گیاه عنکبوتی را می توان برای بهبود کیفیت هوای داخل خانه استفاده کرد.

یک دستگاه تصفیه هوا بخرید

تصفیه‌کننده‌های هوای خانگی با فیلترهای HEPA می‌توانند در بهبود کیفیت هوای داخل خانه معجزه کنند. این محصولات خانه هوشمند می توانند تا ۹۹ درصد ذرات معلق، ترکیبات آلی فرار و گازهای مضر را از فضای محیط حذف کنند. بنابراین، یک دستگاه تصفیه هوا برای خانه خود بخرید تا از کیفیت هوای خوب برای سلامتی خود و خانواده خود اطمینان حاصل کنید.

غذای سالم بخورید

غذاهای حاوی ویتامین C، اسید چرب امگا ۳ و منیزیم بیشتر را در رژیم غذایی خود بگنجانید. این عناصر می توانند به بدن شما در غلبه بر اثرات بد تنفس در هوای آلوده کمک کنند.

سفر با وسایل نقلیه عمومی یا خودروی شخصی

از سفر با موتور یا با پایین بودن شیشه ماشین خودداری کنید. با انجام این کار، ممکن است بیش از آنچه می دانید دود و آلودگی را استنشاق کنید. در عوض، با وسایل نقلیه عمومی یا خودروی شخصی سفر کنید.

کد خبر 464447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =